• Cum pot fi sigur că produsele comandate pe La Fourchette.ro sunt de cea mai bună calitate?

Produsele pe care le vindem au fost alese cu mare grijă de echipa noastră direct din Rungis (cea mai mare piaţa din Europa). Odată ce coşul tău este validat, echipa noastră îl pregăteşte direct de la Rungis  apoi este încărcat în camioanele noastre. Acest lucru asigură prospeţimea şi calitatea produselor noastre. Condiţiile de temperatură sunt respectate cu stricteţe. Produsele sunt transportate în condiţii de igienă stricte şi de temperatură controlată, care permit livrarea optimă a produselor noastre. În plus, în acest fel, evităm intermediarii, platformele logistice şi putem livra cât mai repede posibil. Noi controlăm produsele la plecare şi la sosire.

În funcţie de sezon şi de sugestiile dumneavoastră, vom modifica oferta noastră în mod regulat.

  • Cum să fiu sigur că plătesc greutatea exactă?

Greutatea produselor vândute la kilogram (de ex : brânză) sau la bucată (de ex : fructe şi legume la bucată, peşte şi carne per porţie) nu poate fi întodeauna cea indicată pe site sau cea care a fost comandată.

Vă garantăm că vom compensa diferenţele, după cum urmează:

- Dacă acestea sunt în avantajul dumneavoastră, dacă greutatea este mai mare decât cea indicată pe site, noi vă oferim diferenţa.

- În caz contrar, diferenţa va apărea automat pe factura dvs  şi diferenţa de preţ va fi dedusă.

  • Produsul meu preferat nu se vinde pe site-ul La Fourchette?

Vă invităm să contactaţi serviciul nostru pentru clienţi, prin e-mail la următoarea adresă: contact@lafourchette.ro. Echipa noastră va studia propunerea dumneavoastră cu cea mai mare atenţie şi va depune eforturi pentru a vă satisface cel mai bine nevoile dumneavoastră.

  • Cum pot sa plătesc cumpărăturile mele?

Aveţi două opţiuni: fie înainte de livrare prin transfer bancar, fie în numerar, direct la şofer la livrare.

  • Ce se întâmplă dacă eu nu sunt acasă în timpul livrării?

Puteţi obţine achiziţiile de la un punct de pick-up. Cu toate acestea, taxa de livrare va fi percepută.

  • Am nevoie de o factură. Este posibil?

Da.

 

Deoarece Lafourchette.ro respectă fiecare client în parte, a dezvoltat  politică client  strictă, care cuprinde o politica clară de refund, a impus norme stricte de igienă, circuitul de livrare respectând lanţul de frig şi îndeplineşte standardele impuse de ANPC . Vă rămânem întodeauna la dispoziţie prin pagina de contact sau prin blog!